15 Haziran 2012 Cuma

'' Merhaba Yabancı ''

Hello stranger ^^
hımm.... uzun zamandır yazmıyordum sanırım  buna bi son verip geri döndüm hemde eğlenceli bir film tanıtımıyla :)
Tayland yapımıda olsa filmin Kore de geçmesi ve Koreyi gezmek isteyenlere her yönüyle anlatldığı güzel bir filmdi.
Taylandan gelen başrollerimiz ne yaşayacaklarından habersiz çıkarlar yola.. Aynı ülkeden gelip farkı ülkede tanışıp aşık olan çiftin hikayesi oldukça ilginç kimi zaman duygusal kimi zamandaçok komikti :)


Tatlı süper ingilizcesi , kore dizilerinin hastası başrol kızımız ...


                              Salak görünsede bir o kadar komik ve duygulu başrol oğlumuz ...


Çılgın bir dizi sevdalısıda burda var :):) yazık çocuk şok bir vaziyette izliyor :)


Dizileri ( coffie prince, winter sonata ..vb vb ) izlemenin verdiği bilgelikle daha bir eğlenceli oluyo ama yaa :):)


Sanırım burdaki her yere gitmek istiyorummmm ..... 나도  나도 싶다 !!!



Sanırım çığlıkla izlediğim sahneydi Canlı ahtapotun hışmına uğradı yaa nasılda dudağına yapışıp ısırdı şaka mı bu koreliler ? canlı ahtapotta ne ??

 aaaaaaaaa ısırdıı !!!! omo omo ...
offff ya bu ne ???? nasıl bir ısırık aldıysa :):)

Bir izlesen anlayackasın :)


             bu konuda sana hak veriyorum :)

            Kim bilir ???

Bu çift ayrı bir şirin sanki yaaa  :P

Aslında hak vermiyor değilim  bu çifti görünce bende hayttan soğudum ahahha şaka şaka :) ama biraz garipler yani şey  öyle işte :D


                             Hadi bende gidiyorumm!!!


Bir kaç günlüğüne git milyoner ol !! bizimkiler sonunda parayyıda buldu :)


Biri banada böyle süpriz yapabilir mi lütfen ?? Bae yoon joon u bulamadı ama aynısını getirdi bu bir garson olsada :) :) gerçekten aynı yaaa .....


Sonu böyle mi olmalıyıd ? hayır mı ? evet mi? cevabıda filme bırakalım :)

                                   Kısa bir tanıtımla İyi seyirler :)

6 yorum:

  1. gerçekten çılgın bir filmdi... Arka resme bittim Yobinam :)

    YanıtlaSil
  2. evet filmi bende çok beğendim :) :) wow bencede harika bir resim adsızım <3

    YanıtlaSil
  3. waow!yazılar yorumlar faln çok güzel izlerken sohbet edecek birini bulmuş gibi hissettim ellerine sağlık cnm :)

    YanıtlaSil
  4. böyle düşündürebildiysem ne mutlu bana :) teşekkürler canım^^

    YanıtlaSil
  5. O ahtapot yediği sahne cidden iğrençti öööögg. Ama ben de sevdim tayland yapımı olmasına rağmen eğlenceli bir filmi sonunu hiç beğenmemiş olsam da :D blog yazdığını bilmiyordum kalemin güçlüymüş :D -Bir dost :P

    YanıtlaSil
  6. evet cidden o sahne iğrenç ve garipti evet yazıyodum ama bıraktım bu ara donerım belkı . kimmiş bu bir dost :D

    YanıtlaSil