29 Eylül 2011 Perşembe

'' O '' şimdi asker !!



                        29 eylül de itibariyle ‘’Kim Joon’’ da asker oldu .(

Kampa girmeden önce Kim joon hayranlarına mesaj bıraktı : Bir sürü insan benim için endişe ediyor. Ben endişe etmeniz  gerektiğini düşünmüyorum. Yapmak istediğimiz birçok şey vardır .Ben şimdi bunu yapmak istiyorum.Rüyalarıma ulaşmak için devam etmek istiyorum. Duygularımla geri dönmek için  kontrolü alarak  açgözlülüğü bir yana koyacağım …
Ayrıca şöyle ekledi :  Daha yakın olmak için Bu ‘’kim joon ‘’kişisini  ihmal  edip hızlı bir şekilde döneceğim…

***Kim Joon bilmeyenler için 2007 yılında T-max grubuna katıldı. Ayrıca ‘’ boys over  flower ‘’ dizisinde f4 ün yer altı prensi ‘’Song Woo Bin ‘’ oynayarak ün kazandı…***


Ayrıca T-max grubu hem hayranlar için hem yeni askerimiz’’ Kim Joon ‘’ için asker öncesi bir parça hediye etti.
Şarkının adı “She is Crying” …
Üzücü bir tempoda şarkı . Sevgilisinden bağışlanma bekleyen bi adamın acıklı itirafı …
*Bence harika bir şarkı olmuş… !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder